۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۹:۲۷

پرویزی:

جذب اعتبارات در خراسان شمالی بی سابقه است

جذب اعتبارات در خراسان شمالی بی سابقه است

بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: جذب صد درصدی اعتبارات در این استان در تمامی حوزه ها بی سابقه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید علی اکبر پرویزی در گردهمایی شوراهای اسلامی شهر و روستا، با قدردانی از تلاشهای مسئولان دستگاههای اجرایی استان در ۲۰ ماه گذشته اظهار داشت: این تلاشها موجب شد تا خراسان شمالی در جذب اعتبارات رتبه نخست را در بین استانهای کشور کسب کند.

پرویزی با تاکید بر اینکه نگاه دولت در برنامه ششم توسعه مناطق است، افزود: متاسفانه تاکنون این اعتبارات بیشتر جذب مرکز استان شده که امیدواریم به مناطق محروم و روستاها بیشتر توجه شود.

وی تصریح کرد: اعتبار عمرانی که در دولت تدبیر و امید برای کمک به عمران شهری و روستایی در اختیار شهرداری ها و دهیاری های استان قرار گرفته چندین برابر اعتبار هشت ساله دولت پیشین است.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با اشاره به فساد مالی در چند دستگاه اجرایی استان ادامه داد: با نظارت و کنترل بیشتر، به دنبال ایجاد فضای سالم در دستگاه های اجرایی هستیم تا زمینه انجام و بروز تخلفات برای کسی فراهم نشود.

پرویزی در ادامه افزود:هر طرحی که توجیه اقتصادی نداشته باشد مورد تایید قرار نخواهد گرفت و اگر طرحی پس از تایید شورای شهر و شهرداری دوباره در آن دخل و تصرفی شود، از سوی ما پذیرفته نمی شود.

وی گفت: اگر خواهان استانی پیشرفته هستید، تحقق این امر نیازمند مساعدت بیشتر شوراها در این مسیر است.

پرویزی همچنین خواهان تلاش جدی تر شوراهای اسلامی برای خدمات رسانی بهتر به نواحی شهری و روستایی شد و کمرنگ شدن حضور شوراها را باعث دلسردی مردم دانست.

پرویزی همچنین الحاق استان خراسان شمالی به محور شرق و غرب را از دیگر خدمات مهم دولت تدبیر و امید برای توسعه این استان محروم برشمرد.

کد خبر 2566535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha